Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

3. Z Euro Effies mají radost Slováci, Češi jen ve finále

Kampaň na melounovou variantu Kofoly, ve které vystupoval šišlající pes, zaujala porotce evropské reklamní přehlídky Euro Effies. V kategorii reklam podporujících uvedení produktu na trh za ni udělili bronz slovenské agentuře Zaraguza. Československý reklamní trh tak proměnil alespoň jednu ze dvou nominací. Na shortlistu byla ještě kampaň na Kinder čokoládu od agentury Momentum. Její obaly s fotografiemi známých sportovců v jejich dětských letech byly navrženy v kategoriích Malý rozpočet a FMCG, ale nakonec neuspěly. Celkovým vítězem Euro Effies je vánoční kampaň britské pobočky Aldi od McCannu UK.

Pazvuky jedou. Šišlavý pes zvedl Kofole prodeje a Zaraguze zajistil mnoho oborových ocenění. Letos ho nahradili skřehotající veverka a leopard od WMC/Grey.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)