Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

3. Kulturní stanice Vltava se mění na „artové rádio“

Po 15 letech sáhl Český rozhlas k výrazné změně programu a celkového pojetí své čtvrté nejposlouchanější stanice, Vltavy. Od října se mění ze stanice klasické hudby na „komplexní artové rádio“. „Když jsme hovořili se ztracenými či potenciálními posluchači, dozvěděli jsme se, že nás vnímají jako zastaralou stanici, kde se mluví archaickým jazykem, kde je jakási elitářská skupinka odborníků, jimž nikdo nerozumí,“ vysvětlila programová ředitelka Českého rozhlasu Eva Hazdrová Kopecká. Mezi autory nových rubrik a publicistických pořadů jsou třeba skladatel Vladimír Franz, spisovatel Pavel Kosatík nebo frontman skupiny Midi Lidi Petr Marek. Na Vltavě zní i nové znělky skladatele Ivana Achera. „Vltava takovou změnu už delší dobu potřebovala. Svým obsahem a formou přestávala rezonovat v době, která se nám denně mění pod rukama,“ dodal šéfredaktor stanice Petr Fischer. Vltava podle něj bude mnohem více dbát na prezentaci mimo vysílání. Stanice by tak měla být součástí tuzemských kulturních akcí a festivalů.

Šéfredaktor Petr Fischer věří, že s novým schématem se stanice otevře všem, které zajímá umění a kultura.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)