Agentura Havas Prague proměnila nominaci na mezinárodních reklamních cenách Cresta. Odborná porota jí udělila bronz v kategorii televizních kampaní za spot podporující správné třídění odpadu. Kreativní tým Edy Kauby a Viléma Kabzana ho připravil pro společnost Eko-Kom, natáčení proběhlo v produkci Creative Embassy. Televizní reklama s nadsázkou ukazuje svět, ve kterém je všechno pomíchané stejně jako při špatném třídění odpadků do barevných popelnic. Letušky nahrazují popeláře, popeláři naopak servírují občerstvení v letadle. Havas Prague je jediná agentura ze střední Evropy, která se může letos pochlubit oceněním z Cresta Awards. Slovenské, polské, maďarské ani rakouské práce se v nich tentokrát neobjevily. Celkově nejúspěšnější agenturou letošního ročníku je McCann. Porota ji vybrala jako síť roku a její newyorská pobočka si odnesla 17 cen plus titul nejlepší agentury. Mezi nimi jsou i čtyři Grand Prix napříč kategoriemi za známou bronzovou sochu Nebojácné dívky pro klienta State Street Global Advisors, kterou agentura umístila přímo naproti známému býkovi na Wall Street. Socha je součástí aktivit na podporu nově založeného nadačního fondu. Poradenská společnost chce jeho prostřednictvím podpořit vyšší zastoupení žen v manažerských funkcích. Ceny Cresta (zkratka ze slov creative standards) se udělují od roku 1993. Aktuálně mají celkem dvanáct kategorií, v nichž se udělují Grand Prix a dále zlaté, stříbrné a bronzové příčky. Rozhoduje originalita a kvalita zpracování.
Letušky, popeláři, řezníci a chirurgové propagovali portál Samosebou.cz, na kterém Eko-Kom učí správně třídit odpad. Havas už má za kampaň několik cen.