Společnost Makro Cash & Carry v pražských Stodůlkách během osmi měsíců – a za provozu – zrekonstruovala stávající prodejnu podle konceptu nazvaného Makro Inspirace, který má představovat posun značky „od prodeje ke službám“. To konkrétně znamená, že nabídka bude rozšířena na úkor nepotravinového zboží o 3500 nových položek, například pečivo nebo zdravé jídlo. Přímo na ploše přibyla i otevřená kuchyně, ve které budou probíhat workshopy.
Omlazená prodejna se má zaměřovat právě na potravinářský sortiment a specializované služby či poradenství v oblasti gastronomie. Plochy přestavěné podle tohoto konceptu totiž mají sloužit nejen jako obchody, ale i jako „místa k setkávání se, sdílení novinek a načerpání inspirace“.
Podle Tomáše Trša z Makra, který vedl interní tým, jenž přestavbu navrhl, se konkrétní prodejna ve Stodůlkách zaměří především na „ikonické lokální dodavatele“. Do nabídky tak přibyly výrobky berounské pekárny Šťastná koza, známého Pivovaru Matuška nebo výrobců cideru Tátův Sad a Prager Cider. „Výrazně jsme rozšířili taky etnickou kuchyni, včetně asijské, balkánské nebo mexické,“ dodává Robert Brejc, manažer prodejny.
Rekonstrukce probíhala od ledna do srpna a stála 34 milionů korun. Design měla na starosti italská společnost Costa a české studio Refuel. Podle výsledků pilotní prodejny naplánuje Makro rozšíření konceptu do dalších vybraných obchodů.
Makro v prodejně ve Stodůlkách posílilo kategorii trendového a zdravého jídla. A na ploše obchodu přibyly nové prodejní prvky.
Foto: Makro