Reklama
Megaboard

3. Úřady chtějí komunikaci, Férový tendr ale neznají

Úřady a instituce v Česku investují do profesionální komunikace stále víc prostředků. Za poslední tři pololetí zadala veřejná správa zakázky za nejméně 1,15 miliardy korun. Vyplývá to z externě připravené analýzy, kterou zveřejnila oborová sdružení Asociace komunikačních agentur (AKA) a Asociace PR agentur (APRA). „Je to dobrá zpráva. Veřejný sektor se přestává bát komunikovat. Je to jeho povinnost a dosavadní stav byl v evropském měřítku abnormální,“ říká výkonný předseda AKA Marek Hlavica. AKA si ovšem současně nechala zpracovat další výzkum, podle kterého dosahuje u zadavatelů z veřejné i komerční sféry znalost iniciativy Férový tendr pouhých osmi procent. AKA na tendry, které z pohledu standardů nastavených Férovým tendrem a detailnější Metodikou zadávání veřejných zakázek nevyhovují, upozorňuje, své členy však k neúčasti v nich nezavazuje.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

KFC Bukurešť
Klára Poliakov, Lasvit
Štěpán Zub (Mixit) s Adamem Ondrou a Jiřím Procházkou

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále