Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

3. Úřady chtějí komunikaci, Férový tendr ale neznají

Úřady a instituce v Česku investují do profesionální komunikace stále víc prostředků. Za poslední tři pololetí zadala veřejná správa zakázky za nejméně 1,15 miliardy korun. Vyplývá to z externě připravené analýzy, kterou zveřejnila oborová sdružení Asociace komunikačních agentur (AKA) a Asociace PR agentur (APRA). „Je to dobrá zpráva. Veřejný sektor se přestává bát komunikovat. Je to jeho povinnost a dosavadní stav byl v evropském měřítku abnormální,“ říká výkonný předseda AKA Marek Hlavica. AKA si ovšem současně nechala zpracovat další výzkum, podle kterého dosahuje u zadavatelů z veřejné i komerční sféry znalost iniciativy Férový tendr pouhých osmi procent. AKA na tendry, které z pohledu standardů nastavených Férovým tendrem a detailnější Metodikou zadávání veřejných zakázek nevyhovují, upozorňuje, své členy však k neúčasti v nich nezavazuje.

Reklama
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)