Přilákat cestující a zlepšit image veřejné dopravy má za cíl kampaň Máte hromadu důvodů (MHD), kterou zahájilo Sdružení dopravních podniků. Lidem chce ukázat, že jezdit MHD se vyplatí, protože je spolehlivá, rychlá, pohodlná, bezpečná i zdravější. Kampaň za 600 tisíc korun bude mít tři fáze a potrvá několik měsíců. Poběží na internetu, objeví se i v tištěné podobě ve vozech MHD a na venkovních plochách. Na webu najdou zájemci kalkulačku, která mimo jiné spočítá, na kolik je vyjde jezdit MHD v porovnání s autem. Spuštění kampaně předcházel průzkum. Z něj podle Michala Ročeně z reklamní agentury Pria vyplynulo, že 57 procent lidí nevyužívá MHD.
„Chceme lidem ukázat, že veřejná doprava nabízí kvalitní službu,“ vysvětluje princip kampaně šéf plzeňského dopravního podniku Michal Kraus.