3. Dopravní podniky lákají nové cestující

Přilákat cestující a zlepšit image veřejné dopravy má za cíl kampaň Máte hromadu důvodů (MHD), kterou zahájilo Sdružení dopravních podniků. Lidem chce ukázat, že jezdit MHD se vyplatí, protože je spolehlivá, rychlá, pohodlná, bezpečná i zdravější. Kampaň za 600 tisíc korun bude mít tři fáze a potrvá několik měsíců. Poběží na internetu, objeví se i v tištěné podobě ve vozech MHD a na venkovních plochách. Na webu najdou zájemci kalkulačku, která mimo jiné spočítá, na kolik je vyjde jezdit MHD v porovnání s autem. Spuštění kampaně předcházel průzkum. Z něj podle Michala Ročeně z reklamní agentury Pria vyplynulo, že 57 procent lidí nevyužívá MHD.

„Chceme lidem ukázat, že veřejná doprava nabízí kvalitní službu,“ vysvětluje princip kampaně šéf plzeňského dopravního podniku Michal Kraus.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia