Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

3. Dopravní podniky lákají nové cestující

Přilákat cestující a zlepšit image veřejné dopravy má za cíl kampaň Máte hromadu důvodů (MHD), kterou zahájilo Sdružení dopravních podniků. Lidem chce ukázat, že jezdit MHD se vyplatí, protože je spolehlivá, rychlá, pohodlná, bezpečná i zdravější. Kampaň za 600 tisíc korun bude mít tři fáze a potrvá několik měsíců. Poběží na internetu, objeví se i v tištěné podobě ve vozech MHD a na venkovních plochách. Na webu najdou zájemci kalkulačku, která mimo jiné spočítá, na kolik je vyjde jezdit MHD v porovnání s autem. Spuštění kampaně předcházel průzkum. Z něj podle Michala Ročeně z reklamní agentury Pria vyplynulo, že 57 procent lidí nevyužívá MHD.

„Chceme lidem ukázat, že veřejná doprava nabízí kvalitní službu,“ vysvětluje princip kampaně šéf plzeňského dopravního podniku Michal Kraus.

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)