10. Prazdroj má Grand Prix za komunikaci Birellu

Marketingový institut vyhlásil vítěze sedmého ročníku své soutěže v řešení problémů marketingu, obchodu a interní komunikace. Celkovým vítězem se stal Plzeňský Prazdroj za koncepci nealkoholické značky Birell. Osobností s nejlepšími výsledky je Martin Pejša z Creative Docku, cenu veřejnosti dostal Jan Janák ze sítě CrossCafe. První místo může dále těšit T-Mobile v kategorii Nástroj interní komunikace, kde bodoval s využitím platformy Workplace od Facebooku. Firma LS Interactive zaujala využitím videa v obchodní a prodejní komunikaci. Nejlepší strategii interní komunikace má podle poroty Ikea, cenu za nejlepší projekt ve stejné oblasti pak dostalo O2. Přidanou hodnotu zaměstnavatele dokázali napříč celou firmou nejlépe komunikovat v Raiffeisenbank.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia