Týdeník Respekt Jedno ze základních pravidel reklamy říká, že „sex prodává“. Až na to, že neprodává. Sice zvyšuje pozornost zákazníků, ale nemá dopad na jejich nákupní chování, ukazuje výzkum.
Prokop Vašulín Nový výzkum? O tom, že zobrazování či naznačování sexu je v reklamě kontraproduktivní, jsem četl už před lety. A za sebe musím říci, že jakémukoli produktu podporovanému touto primitivní cestou se ze zásady vyhýbám.
Marian Gavlák Sex v reklamě mi připadá primitivní a trapný. Takže na mě taková reklama působí odpudivě a o tvůrcích si pak myslím, že to jsou pitomci. Tenhle negativní pohled se pak přenáší i na produkty z reklamy…
Drupa Dee -> Marian Gavlák Jen jedna poznámka. Tvůrci nejsou pitomci. Ti naopak dokážou na základě zadání trefně mířit na cílovou skupinu. V případě reklam se sexuálním podtextem ji tedy nevytváří pitomci, nýbrž cílí na pitomce. Nerad bych byl cílovou skupinou pro firmu, která žádá výrobu reklamy cílené na pitomce. V podstatě tím říká: „Naši zákazníci jsou pitomci.“ Což ovšem nedojde a nevadí právě jen pitomcům, takže vše je v rovnováze.
Jarda Štěpán Sex je kořením života. Když je použit se vkusem, osvěží to. Puritánství patří do 19. století.
Vladimír Pavlíček Smyslem reklamy je zaujmout – to je prvotní. K prodeji pak vede cesta křivolaká.
Petr Táborský Na mě reklama nepůsobí vůbec. Jsou-li v ní holky, je alespoň na co koukat, jinak by byly úplně zbytečné.
El More Sex v reklamě neprodává, lepší je prodávat sex.