Poslech rádií v České republice stále probíhá převážně klasickým způsobem, tedy prostřednictvím rádiových vln. A ani u internetové populace tomu není jinak. Převládá poslech na autorádiu (65 procent) nebo klasickém rádiu (51 procent), teprve potom i pomocí internetu (podle Radioprojektu 1-3/2017 je to přibližně pětina internetové populace). Necelá desetina respondentů poslouchá občas rádio i prostřednictvím příjmu v televizi.
Pokud si mohou lidé vybrat, dávají většinou přednost klasickému vysílání před internetovým (internetové nadprůměrně Pražané a obyvatelé velkoměst, ale i zde „vítězí“ klasické). Většímu zájmu o on-line příjem brání zvyk (na internetu se zabýváme primárně jinými činnostmi) i technické problémy (např. rychlost přenosu, čerpání datového limitu nebo absence připojení). Přesto lze v horizontu dvou let očekávat, že podíl posluchačů internetového vysílání poroste. Podle deklarací respondentů jej zvažuje další cca desetina internetové populace. On-line vysílání lidé přijímají obvykle přes notebook a stolní počítač, případně přes mobilní telefon, méně pak přes tablet. Na notebooku častěji mladí a lidé s VŠ vzděláním, na PC a mobilním telefonu všichni v obdobné míře. Nejposlouchanější stanice v on-line vysílání jsou Evropa 2, dále s odstupem Impuls, Rádio Beat, Frekvence 1 a ČRo Radiožurnál.
Český národní panel je projekt výzkumných agentur STEM/MARK, NMS Market Research a Nielsen Admosphere, které společně vytvořily jeden z největších výzkumných panelů v Česku. Slouží pro kvalitní a rychlé on-line sběry dat o internetové populaci ČR. Víc informací na www.ceskynarodnipanel.cz.