V minulém čísle jsme psali o tom, že suverénně nejznámějšími a nejprodávanějšími oděvními značkami jsou H&M, C&A a New Yorker. Do větší hloubky jsme prozkoumali značky Camaieu, H&M, Lindex, Next a Zara. Zeptali jsme se, do jaké míry se hodí následující parametry k těmto značkám oblečení. Nejlepší hodnocení měla značka H&M, jež je mezi lidmi, kteří ji znají, nejvíce považována za moderní a nejvíce lidí se ztotožnilo s výrokem „je to značka pro mě“. Parametr „je kvalitní“ dosáhl maxima u značky Next, ale rozdíl mezi touto značkou a H&M a Zara není moc velký. Parametr „je drahá“ dosáhl maxima u značky Zara. Pozice Lindexu je uprostřed u parametru „je kvalitní“, „je drahá“. V parametru „je to značka pro mě“ je Lindex na úrovni ostatních značek (vyčnívá jen H&M). V parametru „je moderní“ Lindex pokulhává.
Snapshots je unikátní on-line systém k rychlému získávání aktuálních informací z trhu. Data jsou zjišťována pravidelně každý měsíc na reprezentativním panelu internetové populace ČR na vzorku 500 lidí ve věku 18-60 let. V případě zájmu o bližší informace napište na [email protected].