Automobilka Hyundai spustila kampaň na model i30 kombi z Nošovic. Ve spotech tvrdí, že jde o „nejlepší český kombík všech dob“. Odkazuje na internetové dotazování 500 lidí od agentury Médea Research. Hospodářské noviny zjistily, že průřez dospělých Čechů v průzkumu neměl možnost se s vozy setkat ani je vyzkoušet. Byli vybráni jako statistický vzorek populace, nejde tedy o experty na auta. „Výzkum nezjišťoval, proč je nějaký vůz lepší či horší v určitém parametru, jen hodnotil vnímání vozů,“ řekl deníku mluvčí českého zastoupení Hyundai Miloš Adámek. „Divák automaticky předpokládá, že slovem nejlepší se bude označovat soubor užitných vlastností a technických řešení, ne výsledek laické ankety. V tomto smyslu je, dle mého názoru, reklama zavádějící,“ uvedl šéf Asociace komunikačních agentur Marek Hlavica. „Je jejich věc, čím se chtějí veřejnosti prezentovat,“ reagoval na konkurenční kampaň mluvčí Škody Vítězslav Pelc.
V anketě, na kterou se reklama odvolává, posuzovali účastníci šest aut a některé modely Škody v ní chyběly.