Oplatky Lina pokračují ve spolupráci se známými sportovci. Novou tváří se stane snowboardistka Ester Ledecká. Na obalech se objeví od července. „Kampaň se sportovci v roce 2016 výrazně zvýšila tržní podíl značky Lina a dokázala oslovit i populaci ve věku 15 až 20 let. Během prvního roku spolupráce jsme zaznamenali nárůst prodejů o 60 procent,“ tvrdí manažerka značky Světlana Votočková z koncernu IDC Praha, pod který patří pekárny Sedita. Kromě obalů oříškové a mandlové varianty oplatek se Ledecká na podzim objeví také v televizním spotu a venkovní reklamě. „Současně s kampaní proběhne redesign loga. Mění se také materiál a vzhled obalu oplatek, z lesklé metalické fólie na matnou metalickou fólii. Cílem byla modernizace a prémiový vzhled obalu,“ uvádí Votočková. Ledecká v kampani účinkuje společně s dalším sportovcem, veslařem Ondřejem Synkem. Ten bude na obalech arašídových oplatek v hořké a mléčné čokoládě.
Smlouvy se sportovci zajistila agentura Sport Invest Marketing, která je zastupuje.