Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

8. Sedita angažovala pro své oplatky Ester Ledeckou

Oplatky Lina pokračují ve spolupráci se známými sportovci. Novou tváří se stane snowboardistka Ester Ledecká. Na obalech se objeví od července. „Kampaň se sportovci v roce 2016 výrazně zvýšila tržní podíl značky Lina a dokázala oslovit i populaci ve věku 15 až 20 let. Během prvního roku spolupráce jsme zaznamenali nárůst prodejů o 60 procent,“ tvrdí manažerka značky Světlana Votočková z koncernu IDC Praha, pod který patří pekárny Sedita. Kromě obalů oříškové a mandlové varianty oplatek se Ledecká na podzim objeví také v televizním spotu a venkovní reklamě. „Současně s kampaní proběhne redesign loga. Mění se také materiál a vzhled obalu oplatek, z lesklé metalické fólie na matnou metalickou fólii. Cílem byla modernizace a prémiový vzhled obalu,“ uvádí Votočková. Ledecká v kampani účinkuje společně s dalším sportovcem, veslařem Ondřejem Synkem. Ten bude na obalech arašídových oplatek v hořké a mléčné čokoládě.

Smlouvy se sportovci zajistila agentura Sport Invest Marketing, která je zastupuje.

Reklama
MMcite
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)