8. Sedita angažovala pro své oplatky Ester Ledeckou

Oplatky Lina pokračují ve spolupráci se známými sportovci. Novou tváří se stane snowboardistka Ester Ledecká. Na obalech se objeví od července. „Kampaň se sportovci v roce 2016 výrazně zvýšila tržní podíl značky Lina a dokázala oslovit i populaci ve věku 15 až 20 let. Během prvního roku spolupráce jsme zaznamenali nárůst prodejů o 60 procent,“ tvrdí manažerka značky Světlana Votočková z koncernu IDC Praha, pod který patří pekárny Sedita. Kromě obalů oříškové a mandlové varianty oplatek se Ledecká na podzim objeví také v televizním spotu a venkovní reklamě. „Současně s kampaní proběhne redesign loga. Mění se také materiál a vzhled obalu oplatek, z lesklé metalické fólie na matnou metalickou fólii. Cílem byla modernizace a prémiový vzhled obalu,“ uvádí Votočková. Ledecká v kampani účinkuje společně s dalším sportovcem, veslařem Ondřejem Synkem. Ten bude na obalech arašídových oplatek v hořké a mléčné čokoládě.

Smlouvy se sportovci zajistila agentura Sport Invest Marketing, která je zastupuje.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia