Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

7. Na českém trhu vznikají nové agentury

Na českém komunikačním trhu přibyly nové subjekty, konkrétně komunikační agentura Communication Lab (Comm Lab) a SEO agentura Expertia Digital. Zároveň se komunikační agentura Marcus & Art rozrostla o digitální sekci s názvem MAD v čele s Filipem Truhlářem. Novou komunikační agenturu Comm Lab založili Michaela Studená, Jiří Ďurovič a Jan Skalník. Agentura, která má v současnosti šest lidí, se zaměřuje především na korporátní komunikaci a klienty z oblasti bydlení a developmentu. Do jejího portfolia tak patří například developer Ekonomické stavby, český výrobce svítidel Halla, jazyková agentura Skřivánek, Komora právní odpovědnosti nebo společnost Sun Marketing. „Kromě klasického PR se v Comm Labu soustřeďujeme i na správu sociálních médií,“ doplňuje Jiří Ďurovič. Další nový subjekt, agenturu Expertia Digital, která se zaměřuje na optimalizaci nalezitelností ve vyhledávačích, založil Miroslav Rojek, který vedl SEO oddělení v tehdejší agentuře Ataxo. V současné době se snaží rozšířit svůj tým o další SEO odborníky. Mezi jeho klienty patří menší a střední společnosti, ale i velké značky, které získává díky spolupráci s jinými agenturami jako například Adexpres.

Nová Agentura Communication Lab se zaměřuje na korporátní komunikaci a klienty z oblasti bydlení a developmentu.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)