Na českém komunikačním trhu přibyly nové subjekty, konkrétně komunikační agentura Communication Lab (Comm Lab) a SEO agentura Expertia Digital. Zároveň se komunikační agentura Marcus & Art rozrostla o digitální sekci s názvem MAD v čele s Filipem Truhlářem. Novou komunikační agenturu Comm Lab založili Michaela Studená, Jiří Ďurovič a Jan Skalník. Agentura, která má v současnosti šest lidí, se zaměřuje především na korporátní komunikaci a klienty z oblasti bydlení a developmentu. Do jejího portfolia tak patří například developer Ekonomické stavby, český výrobce svítidel Halla, jazyková agentura Skřivánek, Komora právní odpovědnosti nebo společnost Sun Marketing. „Kromě klasického PR se v Comm Labu soustřeďujeme i na správu sociálních médií,“ doplňuje Jiří Ďurovič. Další nový subjekt, agenturu Expertia Digital, která se zaměřuje na optimalizaci nalezitelností ve vyhledávačích, založil Miroslav Rojek, který vedl SEO oddělení v tehdejší agentuře Ataxo. V současné době se snaží rozšířit svůj tým o další SEO odborníky. Mezi jeho klienty patří menší a střední společnosti, ale i velké značky, které získává díky spolupráci s jinými agenturami jako například Adexpres.
Nová Agentura Communication Lab se zaměřuje na korporátní komunikaci a klienty z oblasti bydlení a developmentu.