Společnost Pivovary Staropramen uzavřela téměř půlroční tendr na novou komunikační agenturu. Jako strategického partnera si pro období komplexního repositioningu značky vybrala uskupení, které tvoří bývalý marketingový ředitel společnosti Rémy Cointreau Ondřej Roček, kreativec Karel Špindler a komunikační stratég a zakladatel platformy Future Bakery Petr Topinka. Po dosavadní letošní komunikaci věnované třem konkrétním pivům ze svého portfolia tak pivovar zanedlouho přijde se zcela novým komunikačním stylem. „Na tuhle spolupráci se mimořádně těším, protože se vracím k marketingu alkoholu, kterému se chci věnovat dlouhodobě,“ řekl MAM Roček, který v současnosti pracuje i jako výkonný ředitel agentury Yinachi, již zatím vedl spoluzakladatel Future Bakery Robert Peňažka. Topinkova a Peňažkova Future Bakery je komunitní kreativní platforma, do které podle jejích zakladatelů svými nápady přispívá na 14 tisíc lidí. „My se moc těšíme na výsledky, které vyjdou z dílny nově vybrané agentury, jež projevila stejné zapálení a lásku pro pivo, jaké sdílíme tady u nás v pivovaru,“ řekla k výběru Petra Chovancová, senior brand manažerka značky Staropramen. O novou internetovou prezentaci Staropramenu se zase postará agentura Brainz, kterou si firma vybrala zejména na základě zvolené strategie. „Primárně rozhodlo jejich velmi přesné pochopení situace, ve které se nacházíme, a také toho, jakou roli má v tuto chvíli webová prezentace plnit,“ dodala Chovancová.
Staropramen ještě donedávna komunikoval jen jednotlivá piva ze svého portfolia. To by se teď mohlo změnit.