Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

10. On-line obchod Košík „slaví“ kampaní

Webový rozvozce potravin Košík.cz oznámil, že rozjel kampaň na oslavu svých druhých narozenin. Kampaň využívající i televizní a rozhlasové spoty a vlastní microsite poběží do konce května. Pro TV spoty si Košík vybral stanice skupiny Nova, rozhlasové spoty jsou ke slyšení na Evropě 2 a Frekvenci 1. Na microsite Košík každý den odkrývá jednu výhodnou nabídku oblíbeného produktu. Kampaň je podpořena dárkem ke každému nákupu, soutěží o zájezd za 50 tisíc korun a další ceny. A jako překvapení rozdají zástupci Košíku každý den jeden dort v podobě loga společnosti náhodnému zákazníkovi. Košík.cz nabízí nákup zboží přes internet od dubna 2015. Momentálně doručuje přes 13 tisíc položek.

Košík slaví teprve druhé narozeniny, dává to však najevo kampaní a časově omezenou zvýhodněnou nabídkou.

Reklama
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)