Reklama
Megaboard

10. On-line obchod Košík „slaví“ kampaní

Webový rozvozce potravin Košík.cz oznámil, že rozjel kampaň na oslavu svých druhých narozenin. Kampaň využívající i televizní a rozhlasové spoty a vlastní microsite poběží do konce května. Pro TV spoty si Košík vybral stanice skupiny Nova, rozhlasové spoty jsou ke slyšení na Evropě 2 a Frekvenci 1. Na microsite Košík každý den odkrývá jednu výhodnou nabídku oblíbeného produktu. Kampaň je podpořena dárkem ke každému nákupu, soutěží o zájezd za 50 tisíc korun a další ceny. A jako překvapení rozdají zástupci Košíku každý den jeden dort v podobě loga společnosti náhodnému zákazníkovi. Košík.cz nabízí nákup zboží přes internet od dubna 2015. Momentálně doručuje přes 13 tisíc položek.

Košík slaví teprve druhé narozeniny, dává to však najevo kampaní a časově omezenou zvýhodněnou nabídkou.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále