Hned dva české subjekty získaly ocenění v regionálním kole prestižní soutěže Sabre Awards, další dva pak postoupily do jejího finále. V PR soutěži pro oblast Evropy, Afriky a Blízkého východu získaly první místa projekty agentur AC&C PR a PR.Konektor, do finále postoupily ještě realizace agentur Konektor Social a Donath Business & Media. AC&C PR a její sesterská SocialBooster získaly první místo v kategorii Technologie za kampaň Jedlo pre ajťákov pro společnost T-Systems Slovakia, v jejímž rámci lákali slovenské programátory v ČR, aby se vrátili domů. Agentura PR.Konektor získala díky exhibičnímu zápasu s nejslavnějším klubem na světě Barbarian FC první místo v kategorii Zábava za projekt České ragby žije. Její sesterská Konektor Social se dostala do finále v kategorii Influencer Marketing s druhou částí videopranku Fear the Walking Dead pro televizní stanici AMC. A mezi pět nejlepších projektů v kategorii Public Affairs se s projektem Pro důstojnost zemřelých a paměť živých: Rehabilitace starého židovského hřbitova v Prostějově probojovala agentura Donath Business & Media. Iniciativa, která vrací zapomenutou památku do povědomí veřejnosti, už byla přitom oceněna i na EEA a v soutěži Ragan’s PR Daily Awards. Všechny zmiňované PR kampaně jsou v současnosti ještě ve finále České ceny za PR, jejíž výsledky budou vyhlášeny za dva týdny. A podle společnosti ČEZ v soutěži Sabre Awards uspěla se svým PR projektem i její rumunská divize.
Michal Donath z DBM, Martin Frýdl z AC&C PR a Rostislav Starý z Konektoru Social uspěli v letošních Sabre Awards.