Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Dobrá image není jen pro firmy. Evropská komise zlepšuje tu svou na festivalu Colours

I politické instituce chtějí působit pozitivně. To bylo jedno z témat, která se začátkem března řešila na setkání specialistů na sociální sítě Babel Camp, jež se koná každý měsíc střídavě v Praze a Brně.

„Evropská komise dostává sice hodně prostoru v médiích, ale vyznění zpráv nemůže ovlivňovat,“ vysvětlila Renata Ptáčníková, ředitelka ostravské agentury Perspective Relations, která se o PR Evropské komise stará. Na loňském ročníku festivalu Colours of Ostrava se komise snažila svou reputaci zlepšit.

Před festivalem pořádala soutěž, v rámci níž na různá místa v Ostravě schovala vajíčka. Nálezci, kteří výhru veřejně sdíleli s hashtagem #evropajesvoboda, mohli vyhrát dvě vstupenky na samotný festival Colours. „Hodnota výhry byla skoro 10 tisíc korun,“ upozornila Ptáčníková. Hashtag měl upozornit na to, že díky evropské integraci mohou lidé svobodně cestovat.

Reklama
MMcite

Přímo v průběhu festivalu pak české zastoupení Evropské komise zaštítilo stan s rychloseznamováním návštěvníků, který měl také vystihnout evropské hodnoty. „Původně jsem ho dělali každou hodinu, ale byl o něj takový zájem, že jsme ho otvírali i po 30 minutách,“ poznamenala Ptáčníková. Dodala, že konceptu nahrávalo i počasí. Po dobu festivalu bylo totiž nevlídno a speeddating se konal v krytém stanu.

„Jediný ukazatel pro mě je, když na akci přijdou lidi,“ shrnula parametry úspěšnosti zástupkyně ostravské agentury. Publikum Babel Campu tento přístup přijalo s rozpaky.

Díky Evropské komisi se mohli účastníci festivalu Colours of Ostrava seznamovat.
Foto: Evropská komise

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)