Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

9. Lego přichází s vlastní sociální sítí pro děti

Společnost Lego, která vyrábí populární stavebnice pro děti i dospělé, má od března v Česku svou vlastní sociální síť s názvem Lego Life. Tuzemská pobočka se tak přidává k Německu, Rakousku, USA a řadě dalších zemí, kde už dětská platforma Lego Life funguje. Vznik sítě navazuje na miliony fotek, které děti sdílely na stránkách časopisu Lego Club nebo v galerii na stránce Lego.cz. „Cílem společnosti Lego Group je přinášet dětem digitální herní zážitky, které doplní a podpoří hru s tradičními kostkami Lego,“ říká Rob Lowe, vedoucí týmu Lego Life. Aplikace má být k dispozici dětem do 13 let. Velkou otázkou je bezpečnost dětí na sociální síti. Lego ale tvrdí, že obsah na síti je moderovaný a monitorovaný a děti nesdílejí žádné osobní informace.

Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)