10. Reklama chce zastavit české množírny psů

Pražská nezisková organizace Animal Eye má svou první kampaň v tisku. Zdarma ji připravily agentury Publicis Prague a Zenith ze skupiny Publicis One. Série fotek od Gorana Tačevského upozorňuje na problém s množírnami psů a koček. Čtenáře vyzývá, aby si nekupovali týraná a nemocná zvířata z množíren. Zároveň nabízí možnost podpořit činnost organizace Animal Eye. Publicis činnost spolku podpořila i finančně.

Inspirací kampaně byly mediálně široce rozebírané kauzy množíren psů, které fungují čistě za účelem maximalizace zisku.

Reklama
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-07

MAM Exkluzivně v časopise

Jaroslav Vígh
Jindřich Fáborský
Milka

MAM Téma čísla

iStock_lupa_pismena_SEO_hledani_nový web-otvírák (92)
kina
Návrh bez názvu-8
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

MAM Souboj spotů leden 2025
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
Penny prsa
Super Bowl 2025 V_nový web otvírák doporučujeme (24)
MAM Souboj spotů leden 2025
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
Penny prsa
Super Bowl 2025 V_nový web otvírák doporučujeme (24)