Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Kelsie Van Deman: Letos zaujmou data a umělá inteligence

Digitál umí dnes nejvíce šokovat. Jedním z porotců, kteří vybírali ty nejinovativnější světové kampaně, byla Kelsie Van Demanová.

Jaká byla vaše úloha jako členky poroty v Cannes?

Letos jsem byla členkou poroty v kategorii Cyberinovací v digitálu. Je to jedna z největších kategorií. Letos v ní bylo 1200 soutěžících. Navíc je také poměrně složité vymezit hranice, co je cyber a co je jen video, které někdo nahrál na internet.

Reklama
ČEZ

Které země jsou v současnosti na špici inovativních digitálních kampaní?

Jsem hrdá na svou zemi, Nizozemsko. Odnesli jsme si v této kategorii řadu ocenění. Tradičně jsou na vysoké úrovni Spojené státy americké. Úspěšné bylo i Švédsko. Je to malá země a přichází z ní mnoho kreativních myšlenek. Tyto tři letos výrazně vyčnívaly nad ostatními.

Jaký očekáváte vývoj v této kategorii pro Cannes Lions příští rok?

Myslím, že letos uvidíme hodně inovativního využití dat, umělé inteligence a virtuální reality. Do popředí se dostávají nápady a jejich kreativní využívání. Digitál pomalu vytlačuje televizní formáty.

Celou konferencí Cannes in Prague se linula myšlenka odvahy. Jaká byla nejodvážnější kampaň, na které jste pracovala?

V současnosti pracuji pro ruskou společnost S7 Airlines. Postavili jsme spolu s nimi výzkumné vozítko a nechali uživatele objevovat planetu, kterou málokdo z nás zná: Zemi. Ovládali ho přímo lidé.

Hodnotila jste také neziskové projekty. Jsou podle vás kreativnější?

Pro neziskové projekty bývá těžší skutečně zaujmout. Odborná veřejnost na vás upírá zrak a očekává nějaký standard kvality. Někdy jsou neziskové kampaně hodnoceny lépe jen proto, že slouží prospěšným záměrům. Ale od toho porotce musí odhlédnout a hodnotit čistě kampaň a její myšlenku. Jinak by si zlato odnášely jen samé neziskové projekty.

 

Kelsie Van Demanová, porotce Cannes Lions 2016. Pracuje jako vedoucí Interaktivní produkce v nizozemské agentuře W+K. Jejími klienty jsou Booking.com, S7 Airlines a Milka. Předtím pracovala v agenturách v San Francisku.
Foto: W+K Amsterdam

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)