Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Mistři virálu jsou zpátky s novým poselstvím

Cokoliv zveřejní skupina OK Go, to má miliony zhlédnutí jisté. Jejich hravá videa jiskří nápady a šíří se rychlostí stepního požáru. Nejinak je tomu u jejich novinky The One Moment, natočené za podpory společnosti Morton Salt. Jen během čtyř dnů od zveřejnění na Facebooku nasbíral klip 22 milionů zhlédnutí. Na začátku proběhne čtyřsekundová chaotická sekvence plná vybuchujících balonků, kyblíků s barvami, explodujících kytar a sypající se barevné soli. Ta je pak místy až dvěstěkrát zpomalena, takže je možné vnímat původní chaos jako plynulý děj. Věc byla náročná technicky i produkčně: scénář o 25 sloupcích a 400 řádcích zachycuje přesné načasování každé jednotlivé události v klipu včetně rychlosti snímání a jednotlivé prvky mají ještě několik desítek vlastních samostatných scénářů.

Natáčelo se na sedm kamer najednou. Řídila je vysokorychlostní robotická ramena, která reagovala na počítačové instrukce. „Neexistuje totiž kamerový jeřáb, který by se zvládl hýbat tak rychle nebo dost rychle měnit směr,“ vysvětila kapela.

Reklama
Abovalve
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-48

MAM Exkluzivně v časopise

Daruj silu Slavie_nový web-otvírák (12)
Otvirak-na-web-Vasek-3
McDonald’s sýrovka

MAM Téma čísla

iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)