Nová reklama na vložky Ria je výsledkem repositioningu značky, která se „jako jediná na českém trhu vymezuje vůči klišé a snaží se o menstruaci mluvit na rovinu a otevřeně.“
„Proč si necháváme namlouvat, že je naše krev modrá?“ ptá se sympatická holka, která se rozhodla skoncovat s pokrytectvím, ukazujícím v reklamách menstruující ženy jako čisté a bílé anděly. A revoltujícím tónem pokračuje: „Já na tohle kašlu. Nemusím se přetvařovat. Nemusím lhát všem kolem sebe ani sobě. Nemusím nic předstírat.“
Za zvuků dramatické hudby bych skoro řekl, že menstruace je něco jako Bázeň a chvění od Kierkegaarda, nové Bytí a nicota od Sartra.
To se mi to žertuje, když sám nemenstruuji. Podle reakcí na Facebooku se reklama u holek chytla. Na stránce Ria se tagují, vzájemně se s množstvím smajlíků ujišťují „Nemusíš si nic nalhávat:D:D:D“ a mají z toho psinu. A to je pořád lepší, než kdyby se styděly. Dobrá práce.