Dvě česká města představila svá nová loga. Valašské Meziříčí zaplatilo za moderní vizuální styl 300 tisíc korun Studiu Najbrt. Značku tvoří rozhoupaná písmena zkratky VALMEZ, která se opírají o heraldický štít. Základní barvy vycházejí z městského erbu, zvolené pojetí podle studia jednoduše vystihuje charakter Valašského Meziříčí, jeho obyvatel i zeměpisné polohy. Východočeský Náchod si za 150 tisíc vybral logo od grafika Jaroslava Hainzela, přičemž radnice přiznala, že jde o dopracovaný vektor zakoupený z fotobanky za 200 korun. Kritici novému městskému logu vyčítají také podobnost se značkou kávy Nespresso. Křivky mají symbolizovat řeku Metuji a okolní zelené kopce.
Nová grafická identita Valašského Meziříčí by v narážce na tvorbu kapely Mňága a Žďorp měla všechny přesvědčit, že Valmez „není jenom hodinový hotel a autobusák“. Náchod má křivky z fotobanky.