Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Kvalitní obsah, nebo investice do médií? Nepodceňujte ani jedno z toho

„Obě složky musí být vyvážené. Pokud je podhodnocená produkce, výsledný obsah nepřitáhne pozornost lidí, člověk si ho nevšimne. Na druhou stranu, pokud se podhodnotí mediální rozpočet, tak sdělení nemá šanci dostat se ke kritické mase cílové skupiny a kampaň nebude mít efekt,“ tvrdí Adam Špina, ředitel strategie agentury Triad.

Podle něj je ideální rozdělení peněz na produkci a média v poměru 50 na 50. V dnešní době totiž nestačí spoléhat se jen na přirozený dosah.

„Logicky by mělo maximum peněz směřovat do mediálního nákupu. Na druhé straně existuje pomyslná čára, pod kterou už není možné kvalitní kreativu a správu kampaně realizovat,“ domnívá se Ondřej Kužílek, ředitel zákaznického servisu agentury Inspiro.

Reklama
Know

Fakt, že obsah je velmi důležitý, potvrzuje i Zuzana Záhorová, digitální stratég mediální agentury MEC: „Pokud je kvalita obsahu nedostatečná, předplacení mediálního rozpočtu celou kampaň nezachrání.“ Častou chybou je podle ní nedostatek času na pretesty kreativy a jejich vyhodnocení. „To může výrazně poškodit kampaň jako celek,“ varuje.

Všichni dotázaní se ale shodují, že pro úspěšné kampaně je důležitý synergický efekt kvalitního obsahu a mediální podpory.

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)