Reklama
Megaboard

Konference s „tváří“? Rozhodují i detaily

Není tomu tak dávno, co se úspěch konference měřil nejen podle spokojenosti účastníků a kvality řečníků, ale důležitým kritériem bylo i využití nejmodernějších technologií. Pokročilé technologie jsou dnes automaticky očekávány jak od účastníků, tak i od zadavatelů konferencí.

Proto i audiovizuální společnosti drží krok s dobou a zásobují eventový trh všemi možnými novinkami v oblasti zvukové, světelné a video techniky, stejně jako sledují novinky v oblasti sociálních sítí, mobilních aplikací a virtuální reality.

Kromě těchto technických nároků ale mají na celkový dojem z akce vliv i prvky netechnického charakteru. Jedná se o zcela zdánlivé drobnosti, které jsou často opomíjeny. Pro účastníka vedou takové prvky ke gradaci a zážitku z konference. Jsou to právě detaily, které finálně celou akci výrazně podpoří.

Personifikace konference

Pro naše klienty se vždy snažíme najít nové prvky a konferenci něčím novým personifikujeme. Téma je třeba podpořit vhodnou grafikou – jednotnou vizuální linkou, která se prolíná již od prvopočátku celým zvacím procesem, veškerými tiskovinami a vizuály pro danou konferenci a samozřejmě i dekorací vybraných prostor.

Celkový dojem z akce umocní i vhodně volený oděv pro hostesky a veškerý doprovodný personál. Ale i toto nám dnes připadá jako zcela běžná a ničím neohromující realita a přirozený základ kvalitního eventu.

Čím tedy doplnit tento standard, který je pro mnoho klientů samozřejmostí? Domníváme se, že to jsou právě zmiňované detaily, zdánlivé maličkosti: vzkaz ponechaný na zrcadle v hotelovém pokoji či dárek, který účastník objeví ráno za dveřmi… Zapůsobí také na míru připravené konferenční noviny rozdávané při snídani, ve kterých si přečtete shrnutí a postřehy z předešlého dne. To je jen několik příkladů, jak nápaditě podtrhnout vztah účastníka k akci.

Konference, workshop či jakýkoliv jiný typ eventu se pak stávají pro mnoho účastníků daleko osobnějšími a v takové atmosféře se lépe pracuje i eventové agentuře. Správné načasování a stylizace detailů jsou nesmírně důležitým faktorem k úspěchu vašeho snažení.

Tím vším dodáte celé akci výjimečnost a originalitu, která zůstane v mysli účastníků konference a uvědomí si díky ní jedinečnost okamžiku a spojení se značkou.

Autor je ředitelem společnosti Blue & Green Catering Production.

Účastníky workshopu můžete překvapit třeba dortem uzpůsobeným tématu akce.
Foto: Blue & Green Catering Production

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále