Kamera, světla, konference! Kdo neohromí, jako by neexistoval

Velkou show za malé peníze neuděláte. V zemi, kde je pořád konferenčním standardem narychlo slepená prezentace v PowerPointu, odříkaná uspávačem hadů, zní zprávy o nových zahraničních trendech trochu jako z říše snů. Cílem je ohromit účastníky, nechat je odpočinout od přívalu informací a zanechat dojem.

Do konferenčních sálů, které nejsou jen v kongresových hotelech, ale i v operních sálech, divadlech, na hradech a zámcích nebo klidně pod širým nebem, se díky zmenšování technologií přenášejí efekty, na které bylo obecenstvo zvyklé v ulicích párkrát do roka.

Napadlo by vás, že se na vaší konferenci bude malovat světlem, jako projekční plocha poslouží vodní mlha, nebo že klíčová témata ztvární zábavnou formou profesionálové z řad najatých herců?

Připravit fenomenální setkání zabere hodně času mnoha lidem a vysaje obří sumy z firemního rozpočtu. Vždyť některé akce, o nichž píšeme v dnešní příloze, žonglují s částkami v řádech stamilionů korun. Nejde přitom o mimořádné narozeninové akce při oslavách kulatých firemních výročí, takhle čím dál častěji vypadají „běžná“ setkání zaměstnanců nebo večírky pro nejvýznamnější klienty a obchodní partnery.

Ale i když se sneseme na zem a nebudeme používat zrovna drony nesoucí ohňostroj, napodobeniny zvířat v životní velikosti a artisty z nového cirkusu, zůstávají pořád hlavní prvky úspěšného setkání: zábava, interakce, zážitek a odlišení.

Pamatovat ovšem musíte na riziko, že velkolepost akce někdy přebije i samotný odborný program. Zejména tehdy, když po laserové show nastoupí… muž s PowerPointem.

Na oslavách 25. narozenin britské stavební společnosti Mace se na ploše londýnské olympijské arény prolínal catering, koncert, projekce a důmyslný design.
Zdroj: Live Union

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia