7. Česká televize otevřela studio za 350 milionů

Česká televize otevřela nové studio v Brně-Líšni. Investice do budovy v bývalém areálu Zetoru a do zařízení dosáhla přibližně 350 milionů korun. Obě budovy v centru Brna, kde dosud Česká televize sídlila, prodá ve veřejné dražbě. Součet vyvolávacích cen je přes 100 milionů korun, které se vrátí do rozpočtu ČT. Nový objekt zahrnuje tři studia. Jedno je určené pro zpravodajství, ve druhém vznikají studiové pořady. Největší plochu, 330 metrů čtverečních, zabírá studio, které umožní vyrábět i náročné dramatické projekty. „Jsem především rád, že Česká televize není jen pražskou televizí, ale že je televizí, která věnuje velkou pozornost rozvoji svých regionálních studií. A to, že jedna z největších investic v posledních letech byla realizována právě tady v Brně, je toho jednoznačným důkazem,“ řekl při otevření studia premiér Bohuslav Sobotka (ČSSD). Z celkové investice 350 milionů korun šlo 274 milionů do samotné stavby, dále 32 milionů do osvětlovací techniky a dalších 45 milionů korun do televizních technologií. „Otevřením brněnského studia získává Brno ten nejmodernější televizní komplex, jaký zatím v České republice vznikl. Díky tomu tady bude možnost pracovat na nejmodernějších technologiích a na nejnovějších zpravodajských systémech,“ řekl generální ředitel České televize Petr Dvořák. Brněnské studio letos slaví 55. výročí od zahájení prvního vysílání.

Stavba nového brněnského studia začala na podzim 2014 a trvala 16 měsíců. Zázemí ve studiu našlo zhruba 250 zaměstnanců.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia