Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Nuda vytvořená dychtivým očekáváním

Americká společnost Apple tento týden nejspíš představí nový iPhone. Jako každý rok jsou kolem toho velké tajnosti a marketing staví na stimulování napjatého očekávání fanoušků, s čím jejich lovebrand přijde. Ale už to nemá takový efekt jako před lety. Chybí charisma Steva Jobse – a upřímně řečeno, chybí i skutečné překvapení. Několik posledních keynote Applu bylo spíš vlažných a produkty nebyly tak revoluční, jak se na první pohled tvářily. Hodinky? Ve zlatě? Hm. A vodotrysk byste neměli?

Úmrtí hlavního vizionáře přeměnilo Apple v rutinní korporaci. Sice stále nápaditou, ale místo převratných inovací jde o přískoky vpřed s občasnými přešlapy, při kterých si novináři neodpustí komentář, že tohle by se „za Steva“ nestalo. Firma si vycvičila zákazníky, aby byli hladoví po každé novince, kterou představí, ale jako by už je nedokázala zasytit. Místo novinek nabízí upgrady existujících produktů.

Obchodně tento přístup Applu příliš vrásek nedělá, ale image hvězdy marketingu trochu bledne.

Reklama
Know

Také na nový iPhone se budou určitě stát fronty před prodejnami. Ale v části natěšených zákazníků možná budou hlodat pochybnosti, jestli by si nezasloužili trochu víc než jenom další iPhone. Zkrátka nějakou „další velkou věc“, jak říkal Steve.

Filip Rožánek
šéfredaktor

Tiskové zprávy, náměty a ohlasy posílejte na [email protected].

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)