Čas na party. Nejsilnější večírková sezona začíná na konci listopadu a trvá až do ledna

Rozpočet, datum, místo a program. To jsou čtyři nejdůležitější věci, o kterých musí mít firma jasno, když se rozhodne pořádat večírek – ať už vlastními silami, nebo s pomocí specializované agentury. Sezona začíná na sklonku listopadu, přičemž nejtypičtějším setkáním je předvánoční večírek, někde spojený s dárky od Mikuláše.

Předčasný začátek víkendu

Nejčastějším dnem pro firemní večírky překvapivě není pátek, ale čtvrtek. V poslední pracovní den týdne se pak většinou firmy smíří s tím, že zaměstnanci dorazí později do práce.

Pokud jde o podobu organizované části programu, oblíbené bývají maškarní večírky, barmanské a ohňové show či hudební vystoupení. Případně se vyhlašují roční výsledky a předávají certifikáty nejlepším zaměstnancům. Plánujete-li večírek s překvapením, raději se ujistěte, že nepřekročíte dobrý vkus a všichni pochopí váš záměr. Zvlášť ve firmách s mezinárodním osazenstvem může příliš odvázané zpestření účastníky urazit, a co pochopí Čech, nemusí najít příznivou odezvu u konzervativnějších národů.

Agentury jako odstrašující příklad uvádějí společnost, která se rozhodla, že všechny náklady na večírek věnuje na charitu, zaměstnanci si budou všechno platit a ještě proběhne dobročinná dražba. Bohužel, plán se zaměstnanci dozvěděli až na místě a akce skončila trapnými pocity na obou stranách.

V závěru vánočního večírku může firma obdarovat zaměstnance nějakou drobnou pozorností. Neměla by však mít příliš blízký vztah k práci.
Foto: Shutterstock

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-18

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-18

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Vojta Kotek
Algoritmus
Otvírák na web - Vašek (1)

MAM Exkluzivně v časopise

Tom Roach
Marketing Festival 2025
Mikoláš Bílek
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

AR25_boom
becherovka_spot
Linda Bui a Nhi
mediaPR
AR25_boom
becherovka_spot
Linda Bui a Nhi
mediaPR