Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

9. Podle Superbrands 2016 Češi milují Niveu

Více než padesát společností převzalo minulý týden pečetě kvality Superbrands. Cenu veřejnosti obdržela Nivea, kterou zákazníci v marketingovém průzkumu společnosti GfK nejčastěji uváděli jako svou oblíbenou značku. Čestné ocenění putovalo do rukou zástupců nadace Dobrý anděl, která pomáhá pravidelnými měsíčními příspěvky rodinám, v nichž děti nebo dospělé zasáhla vážná nemoc. Trofeje pro značky byly rozděleny na spotřebitelský segment, v němž si ocenění odneslo 37 značek (mj. Evropa 2, Prima Cool nebo magazín Marianne), a B2B, kde bodovalo celkem 17 firem, například Event Arena, Reda nebo Boomerang Publishing. Osobností roku, a tedy nejlepší „značkou“ veřejného života byla zvolena rychlobruslařka Martina Sáblíková.

Čestné ocenění si odnesla nadace Dobrý anděl.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu