9. Podle Superbrands 2016 Češi milují Niveu

Více než padesát společností převzalo minulý týden pečetě kvality Superbrands. Cenu veřejnosti obdržela Nivea, kterou zákazníci v marketingovém průzkumu společnosti GfK nejčastěji uváděli jako svou oblíbenou značku. Čestné ocenění putovalo do rukou zástupců nadace Dobrý anděl, která pomáhá pravidelnými měsíčními příspěvky rodinám, v nichž děti nebo dospělé zasáhla vážná nemoc. Trofeje pro značky byly rozděleny na spotřebitelský segment, v němž si ocenění odneslo 37 značek (mj. Evropa 2, Prima Cool nebo magazín Marianne), a B2B, kde bodovalo celkem 17 firem, například Event Arena, Reda nebo Boomerang Publishing. Osobností roku, a tedy nejlepší „značkou“ veřejného života byla zvolena rychlobruslařka Martina Sáblíková.

Čestné ocenění si odnesla nadace Dobrý anděl.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia