Z dat, která měli Socialbakers k dispozici, vyplývá, že videoobsah je logicky spíš doménou médií. Pětistovka největších publisherů zveřejnila za první pololetí letošního roku přes pět tisíc videí. Firmy byly o poznání méně aktivní, média v období mezi letošním lednem a červnem nasdílela v průměru osmnáctkrát více videí než firmy. Vyplývá to především z toho, že umí tvořit mediální obsah automaticky a mnohdy s ním i experimentují.
Ale i stránky pětistovky největších společností na Facebooku počet videí kontinuálně navyšují. Ve srovnání mezi lednem (kdy mohla živě vysílat pouze určitá část firem) a červnem narostl například počet živě vysílaných streamů firmami hned šestinásobně. V červnu jich značky odvysílaly 200.
Angličtina nedominuje
Fenoménem se živé vysílání na Facebooku stalo i mimo Spojené státy. Socialbakers uvedli, že 90 procent z největších publisherů živých videí nepochází z USA, a 70 procent z nich je dokonce nepublikuje v angličtině. Mimo USA zabodovala brazilská stanice Esporte Interactivo, která na Facebooku zprostředkovala 367 živých přenosů, jež dohromady nastřádaly přes milion a půl interakcí. Přes tři sta živých videí sdílela Shehab News Agency, následovaná filipínskými GMA News (218) a brazilským magazínem Veja (213).
Značky byly méně aktivní. Jejich žebříčku vévodí Mercedes-Benz s 38 živými videi, v závěsu je brazilský Ubisoft (22).
V Česku živě vysílá například zpravodajský kanál ČT24 nebo internetová televize DVTV.
Facebook aktuálně připravuje pro službu Live několik inovací. Co nevidět by měl spustit „čekací místnost“, která shromáždí diváky ještě před tím, než vysílání začne. Novinkou by měla být i možnost, aby se dvě osoby podílely na živém vysílání jednoho streamu.