Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Největší média odvysílala v prvním pololetí přes pět tisíc přenosů na Facebooku

Z dat, která měli Socialbakers k dispozici, vyplývá, že videoobsah je logicky spíš doménou médií. Pětistovka největších publisherů zveřejnila za první pololetí letošního roku přes pět tisíc videí. Firmy byly o poznání méně aktivní, média v období mezi letošním lednem a červnem nasdílela v průměru osmnáctkrát více videí než firmy. Vyplývá to především z toho, že umí tvořit mediální obsah automaticky a mnohdy s ním i experimentují.

Ale i stránky pětistovky největších společností na Facebooku počet videí kontinuálně navyšují. Ve srovnání mezi lednem (kdy mohla živě vysílat pouze určitá část firem) a červnem narostl například počet živě vysílaných streamů firmami hned šestinásobně. V červnu jich značky odvysílaly 200.

Angličtina nedominuje

Fenoménem se živé vysílání na Facebooku stalo i mimo Spojené státy. Socialbakers uvedli, že 90 procent z největších publisherů živých videí nepochází z USA, a 70 procent z nich je dokonce nepublikuje v angličtině. Mimo USA zabodovala brazilská stanice Esporte Interactivo, která na Facebooku zprostředkovala 367 živých přenosů, jež dohromady nastřádaly přes milion a půl interakcí. Přes tři sta živých videí sdílela Shehab News Agency, následovaná filipínskými GMA News (218) a brazilským magazínem Veja (213).

Reklama
ČEZ

Značky byly méně aktivní. Jejich žebříčku vévodí Mercedes-Benz s 38 živými videi, v závěsu je brazilský Ubisoft (22).

V Česku živě vysílá například zpravodajský kanál ČT24 nebo internetová televize DVTV.

Facebook aktuálně připravuje pro službu Live několik inovací. Co nevidět by měl spustit „čekací místnost“, která shromáždí diváky ještě před tím, než vysílání začne. Novinkou by měla být i možnost, aby se dvě osoby podílely na živém vysílání jednoho streamu.

Reklama
Know
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)