Tento týden navážeme na naše téma hraček a podíváme se, kolik česká internetová populace za hračky vlastně utrácí. Minule jsme psali o tom, že nejčastěji Češi nakupují kreativní hračky, společenské hry a stavebnice, nejméně pak elektronické hračky, vláčky či hračky na dálkové ovládání.
Podíváme-li se na hračky, za které respondenti utratili nejvíce, jsou to přesně ty samé, které se i nejvíc kupují. Za elektronické hračky utratili respondenti v průměru téměř 1500 Kč, za hračky na dálkové ovládání a vláčky pak 900-1000 korun.
Zajímavou výjimkou jsou stavebnice. V cenovém pořadí jsou čtvrté nejnákladnější (v průměru za ně zákazníci vydají 861 Kč), ale zároveň je koupilo 35 procent respondentů a patří mezi trojici nejčastěji kupovaných.
Pokud se podíváme, kolik utrácí za hračky muži a kolik ženy, tak můžeme říci, že muži v průměru kupují hračky dražší než ženy. Nicméně je dobré si uvědomit, že ženy zároveň nakupují hračky častěji než muži. V posledních šesti měsících koupili nějakou hračku jen dva z pěti mužů, zatímco u žen to byly čtyři z pěti.
Snapshots je unikátní on-line systém k rychlému získávání aktuálních informací z trhu. Data jsou zjišťována pravidelně každý měsíc na reprezentativním panelu internetové populace ČR na vzorku 530 lidí ve věku 18-60 let. V případě zájmu o bližší informace napište na [email protected].