Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Chytrá Horákyně: Motivů typu „Z lásky k Česku“ bude přibývat

Existují brandy kdysi živé a pak zapomenuté, které se vynoří s překvapivou silou. Na českém trhu jsme to zažili s Kofolou. Veze se na duchu doby, který kromě ní přinesl i renesanci značky Botas, farmářské trhy a vzpomínku na staré zlaté časy volebních preferencí.

Něco podobného se teď děje s folklorem. Ten jsem vždy považoval za cosi umělého, co vyráběli ve studiu dramaturgové socialistické televize. Když jsem ale minulý týden poprvé v životě na vlastní kůži zažil Horňácké slavnosti ve Velké nad Veličkou, moje překvapení bylo obrovské.

Díky péči místních patriotů jsem se na celý víkend ponořil nejen do cimbálové muziky, ale i do slivovice a oskerušovice a poznal jsem, že folklor se rebrandoval sám, bez přispění ministerstva kultury nebo evropských fondů. Stejně jako pražské náplavky.

Reklama
ČEZ

Reklama okamžitě vykrade každý živý trend. Jestli mám pravdu, poznáme brzy snadno – motivů typu „Z lásky k Česku“ bude přibývat.

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)