„Žijeme v době, kdy je marketing komplexní. Od klientů jsme se dozvídali, že jim vadí s jedním totožným briefem absolvovat několik různých schůzek s PR agenturou, kreativní a mediální agenturou,“ říká Varga. Publicis One by jim v tomto ohledu měl ušetřit čas a přinést zjednodušení. „Tento problém budeme chtít přesunout od klienta na nás. Budeme sdílet v rámci skupiny naše společné know-how,“ dodává Varga.
Jeho nová role šéfa celého lokálního zastoupení by měla spočívat v tom, že bude v jejím rámci komunikovat mezi všemi subjekty. „Nejsem klasický šéf. Nedělám žádná unáhlená rozhodnutí a před eventuálními změnami chci vyslechnout vždy všechny strany,“ dodává Varga.
Zelená novým akvizicím
Publicis One má pro nadcházející období připravenou strategii, kterou pracovně nazval Startegy. „Chtěli bychom fungovat podobně jako automobilový koncern. Mít kvalitní organizační strukturu, v rámci které jednotlivé značky spolupracují na základě insightů,“ dodává Varga a přiznává, že je jeho vizí firmu přestavět do optimálního stavu během jednoho roku. Současně Tomáš Varga přiznává i to, že dostal zelenou pro případné akvizice dalšího partnera.
„Loni jsme v ZenithOptimedia udělali akvizici B2B Group. A po ročním společném fungování hodnotíme spojení jako pozitivní,“ říká Varga. Celá skupina se chce v dohledné době nadále zaměřovat právě na oblast digitálního marketingu. „Důležitost digitálu si uvědomujeme. Byl jsem na českém trhu prvním CEO mediální agentury, který měl kořeny právě v digitální oblasti,“ dodává Varga. Zároveň chce i nadále spolupracovat se zakladatelem českého Publicisu Martinem Štěpánkem, který ze skupiny po prodeji odešel. „Martina si vážím, je to zakladatel českého marketingu a jsem rád, že s námi bude konzultovat důležitá rozhodnutí,“ uzavírá Tomáš Varga.