Vzdělávat se můžete nejen na velkých konferencích nebo na internetu.
I samy agentury sdílejí své zkušenosti nebo zvou na bezplatná setkání se zajímavými hosty. Nejvíce akcí se kvůli koncentraci agentur koná v Praze, zkrátka ale nepřijdou ani mimopražští. Protože se semináře konají zpravidla přímo v sídlech firem, kapacita bývá rychle obsazena.
Tradičním setkáním je Poslední středa, kterou v hlavním městě pořádá agentura H1. Název napovídá, že každou poslední středu v měsíci máte možnost diskutovat nad tématy z internetového marketingu, jako jsou například programatická reklama, content marketing a SEO. Další setkání proběhne koncem září.
Agentura Kofein připravuje pravidelné neformální setkání PPC Offline. „Cílem je spojit PPC specialisty ze všech agentur i firem a vzájemně sdílet zkušenosti a poznat se,“ říká Robert Štípek, zakladatel agentury. Na návštěvníky čekají tipy a triky ke správě a tvorbě PPC kampaní. Další setkání bude v předposledním říjnovém týdnu v Ostravě v rámci konference Marketing Festival.
Jiné pražské akce mají stále prázdniny, ale agentury slibují pokračování. Patří mezi ně Povinné čtvrtky, povídání o marketingu nad sklenkou vína od smíchovské agentury Visibility Digital, nebo E-mail Open, setkání specialistů na e-mailové kampaně pořádané agenturou Acomware. Agentura Digital Brain na poslední pátek v září chystá LastFriday a pro zájemce poskytne i živý streaming z akce.
O srpnové PPC Offline byl velký zájem. Po registraci 300 účastníků musela agentura Kofein další zájemce o akci odmítat.
Foto: Kofein