Agentury sdílí zdarma svoje know-how. Ideální příležitost získat znalosti v digitálu

Vzdělávat se můžete nejen na velkých konferencích nebo na internetu.
I samy agentury sdílejí své zkušenosti nebo zvou na bezplatná setkání se zajímavými hosty. Nejvíce akcí se kvůli koncentraci agentur koná v Praze, zkrátka ale nepřijdou ani mimopražští. Protože se semináře konají zpravidla přímo v sídlech firem, kapacita bývá rychle obsazena.

Tradičním setkáním je Poslední středa, kterou v hlavním městě pořádá agentura H1. Název napovídá, že každou poslední středu v měsíci máte možnost diskutovat nad tématy z internetového marketingu, jako jsou například programatická reklama, content marketing a SEO. Další setkání proběhne koncem září.

Agentura Kofein připravuje pravidelné neformální setkání PPC Offline. „Cílem je spojit PPC specialisty ze všech agentur i firem a vzájemně sdílet zkušenosti a poznat se,“ říká Robert Štípek, zakladatel agentury. Na návštěvníky čekají tipy a triky ke správě a tvorbě PPC kampaní. Další setkání bude v předposledním říjnovém týdnu v Ostravě v rámci konference Marketing Festival.

Jiné pražské akce mají stále prázdniny, ale agentury slibují pokračování. Patří mezi ně Povinné čtvrtky, povídání o marketingu nad sklenkou vína od smíchovské agentury Visibility Digital, nebo E-mail Open, setkání specialistů na e-mailové kampaně pořádané agenturou Acomware. Agentura Digital Brain na poslední pátek v září chystá LastFriday a pro zájemce poskytne i živý streaming z akce.

O srpnové PPC Offline byl velký zájem. Po registraci 300 účastníků musela agentura Kofein další zájemce o akci odmítat.
Foto: Kofein

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-16

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-16

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek (1)
Agentura roku 2025
Surfař

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Řežáb
Zuzana Čaputová a Petr Pavel
Event
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
Agentura roku shortlist
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
Agentura roku shortlist