Žádní herci, ale běžní diváci od žákyně základní školy až po důchodkyni se objeví v nadcházející sezoně na plakátech k inscenacím Národního divadla Brno. Sedmnáct výrazných tváří vzešlo z letního konkurzu, o který byl velký zájem. Osobně na něj dorazilo 400 lidí, další dvě stovky alespoň poslaly fotky. Všech sedmnáct ambasadorů programu v kampani účinkuje bez nároku na honorář, jedinou odměnou jsou pro ně samotné plakáty a pozvánky na představení. Každá tvář má odpovídat duchu propagované inscenace. „Jsme rádi, že díky spolupráci s diváky můžeme ukázat, že Národní divadlo Brno je kulturní institucí, která je otevřená všem,“ uvedl ředitel divadla Martin Glaser. Kampaň nafotil Ivan Pinkava, vizuály připravil grafik Robert Novák.
Sedmnáct premiér, to je sedmnáct příběhů a pro ně bylo potřeba sedmnáct tváří, vysvětluje Národní divadlo Brno počet plakátů.