9. Národní divadlo Brno propagují diváci

Žádní herci, ale běžní diváci od žákyně základní školy až po důchodkyni se objeví v nadcházející sezoně na plakátech k inscenacím Národního divadla Brno. Sedmnáct výrazných tváří vzešlo z letního konkurzu, o který byl velký zájem. Osobně na něj dorazilo 400 lidí, další dvě stovky alespoň poslaly fotky. Všech sedmnáct ambasadorů programu v kampani účinkuje bez nároku na honorář, jedinou odměnou jsou pro ně samotné plakáty a pozvánky na představení. Každá tvář má odpovídat duchu propagované inscenace. „Jsme rádi, že díky spolupráci s diváky můžeme ukázat, že Národní divadlo Brno je kulturní institucí, která je otevřená všem,“ uvedl ředitel divadla Martin Glaser. Kampaň nafotil Ivan Pinkava, vizuály připravil grafik Robert Novák.

Sedmnáct premiér, to je sedmnáct příběhů a pro ně bylo potřeba sedmnáct tváří, vysvětluje Národní divadlo Brno počet plakátů.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia