Reklama
Megaboard

Chytrá Horákyně: Chápu, že všichni nemohou v kampani slibovat navýšení důchodů

Vizuál TOP 09 představuje Karla Schwarzenberga v lotosové pozici, vznášejícího se ve vzduchu, se sloganem „Buďte nad věcí – silou rozumu“.

Pravice zoufale tápe. Už když jsem viděl billboard ODS s profesorem Petrem „Jestřábem“ Fialou a sloganem „Patříme na Západ, ne na Východ“, tak jsem si říkal – hm, kvůli takovým truismům asi tak někdo bude ódéesku volit.

A když vidím tohle, tak opravdu nevím. Kdo je cílovka – fanoušci dalajlamy? Nic proti knížeti, ale mít už podesáté na billboardu starého pána v obstarožním retro stylu spolu s „vtipem“ na téma „Starostů – starostů“…

Já chápu, že všichni nemohou slibovat navýšení důchodů, ale přece jen bych ocenil něco reálnějšího. Jinak slogan „Silou rozumu“ je O. K. Dosavadním vítězem v předvolební komunikaci je zatím jednoznačně Jančura s plakátem „Langer II.“.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

KFC Bukurešť
Klára Poliakov, Lasvit
Štěpán Zub (Mixit) s Adamem Ondrou a Jiřím Procházkou

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále