Chytrá Horákyně: Chápu, že všichni nemohou v kampani slibovat navýšení důchodů

Vizuál TOP 09 představuje Karla Schwarzenberga v lotosové pozici, vznášejícího se ve vzduchu, se sloganem „Buďte nad věcí – silou rozumu“.

Pravice zoufale tápe. Už když jsem viděl billboard ODS s profesorem Petrem „Jestřábem“ Fialou a sloganem „Patříme na Západ, ne na Východ“, tak jsem si říkal – hm, kvůli takovým truismům asi tak někdo bude ódéesku volit.

A když vidím tohle, tak opravdu nevím. Kdo je cílovka – fanoušci dalajlamy? Nic proti knížeti, ale mít už podesáté na billboardu starého pána v obstarožním retro stylu spolu s „vtipem“ na téma „Starostů – starostů“…

Já chápu, že všichni nemohou slibovat navýšení důchodů, ale přece jen bych ocenil něco reálnějšího. Jinak slogan „Silou rozumu“ je O. K. Dosavadním vítězem v předvolební komunikaci je zatím jednoznačně Jančura s plakátem „Langer II.“.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia