Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Chytrá Horákyně: Chápu, že všichni nemohou v kampani slibovat navýšení důchodů

Vizuál TOP 09 představuje Karla Schwarzenberga v lotosové pozici, vznášejícího se ve vzduchu, se sloganem „Buďte nad věcí – silou rozumu“.

Pravice zoufale tápe. Už když jsem viděl billboard ODS s profesorem Petrem „Jestřábem“ Fialou a sloganem „Patříme na Západ, ne na Východ“, tak jsem si říkal – hm, kvůli takovým truismům asi tak někdo bude ódéesku volit.

A když vidím tohle, tak opravdu nevím. Kdo je cílovka – fanoušci dalajlamy? Nic proti knížeti, ale mít už podesáté na billboardu starého pána v obstarožním retro stylu spolu s „vtipem“ na téma „Starostů – starostů“…

Reklama
MMcite

Já chápu, že všichni nemohou slibovat navýšení důchodů, ale přece jen bych ocenil něco reálnějšího. Jinak slogan „Silou rozumu“ je O. K. Dosavadním vítězem v předvolební komunikaci je zatím jednoznačně Jančura s plakátem „Langer II.“.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)