Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

2. Stát spustil obří kampaň na kvalitní potraviny

Státní zemědělský intervenční fond spustil dvouletou kampaň na podporu kvalitních potravin, která tematicky i obsahově volně navazuje na dřívější podporu národní značky kvality Klasa. Kampaň je rozdělena do několika tematických okruhů, prvním jsou mléčné výrobky. Realizaci mají na starosti agentury McCann (strategie, kreativa, PR, sociální sítě), 1 Year & More Production (realizace) a Knowlimits (mediální část). Předpokládaný rozpočet jen pro letní část je 16,8 milionu korun (včetně médií).

Maskotem a průvodcem kampaně je panáček kvality Klasáček.

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)