2. Stát spustil obří kampaň na kvalitní potraviny

Státní zemědělský intervenční fond spustil dvouletou kampaň na podporu kvalitních potravin, která tematicky i obsahově volně navazuje na dřívější podporu národní značky kvality Klasa. Kampaň je rozdělena do několika tematických okruhů, prvním jsou mléčné výrobky. Realizaci mají na starosti agentury McCann (strategie, kreativa, PR, sociální sítě), 1 Year & More Production (realizace) a Knowlimits (mediální část). Předpokládaný rozpočet jen pro letní část je 16,8 milionu korun (včetně médií).

Maskotem a průvodcem kampaně je panáček kvality Klasáček.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu
Golden Drum

MAM Exkluzivně v časopise

Kohy5
Vojtěch Tkáč z Refresheru
Gabriel Mattar
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk