Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Krémy na opalování – reklama nerozhoduje

Chránit se před slunečním zářením opalovacími krémy je pro nás téměř samozřejmostí, naprostá většina internetové populace (85 %) při pobytu na slunci krémy používá. Tři čtvrtiny dotázaných kupují opalovací krémy pro sebe nebo pro jiné dospělé osoby v domácnosti, jsou to častěji ženy. Krémy pro děti kupuje 45 % respondentů, opět spíše ženy a střední věková kategorie (30-44 let). Opalovací krémy nakupujeme hlavně v drogerii (uvedla to polovina dotázaných). Převážně v supermarketu je pořizuje 16 %, desetina (13 %) pak převážně v lékárně, a to spíše domácnosti s vyšším příjmem. Někteří objednávají krémy i z katalogů (například Avon). Nejčastěji pro sebe volíme ochranný faktor 30, popřípadě 20. Pro děti preferujeme vyšší stupeň ochrany, nejčastěji faktor 50.

Při nákupu opalovacích krémů je pro tři pětiny (58 %) populace rozhodující cena. Téměř stejnou důležitost má vlastní zkušenost (56 %). Následuje značka (42 %), doporučení kamarádů či známých (31 %), odborné články (26 %) a zkušenosti uživatelů na internetu (19 %). Reklama hraje roli pouze u 16 % dotázaných. Za letní sezonu utratíme za krémy pro dospělé v domácnosti průměrně 370 Kč, za děti je to téměř stejně (průměrně 350 Kč).

Český národní panel je projekt výzkumných agentur STEM/MARK, NMS Market Research a Nielsen Admosphere, které společně vytvořily jeden z největších výzkumných panelů v Česku. Slouží pro kvalitní a rychlé on-line sběry dat o internetové populaci ČR. Víc informací na www.ceskynarodnipanel.cz.

Reklama
ČEZ

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)