Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Chytrá Horákyně: Vážená paní pokladní, máme pro vás dobré zprávy

Povinné tykání, které pro zaměstnance Lidlu a Kauflandu zavedl šéf skupiny Klaus Gehrig, vypadá jako změna k lepšímu. Vlastně co to píšu, stačí jen Klaus. Zaměstnanci to prý přivítali – inu, co mají taky jiného říkat, že. Objevují se ale i názory, že povinné korporátní tykání je absolutní zlo. Vykání představuje určitou bariéru, což na jednu stranu zní jako něco, co je třeba odstranit. Z jiného úhlu ale umožňuje zaměstnanci udržet si odstup mezi pracovním a vlastním vnitřním světem. Ne každý se tak identifikuje se svým zaměstnavatelem, aby toužil hrát šarády a zpívat písničky na teambuildingu. Lidl se tím chce přiblížit uvolněné atmosféře internetových firem. Zaměstnanci supermarketů však čekají jiné benefity, než že jim vedení sdělí: „Vážená paní pokladní, máme pro vás dobré zprávy! Už nebudete dostávat minimální mzdu! Ode dneška ji budeš dostávat, protože teď si všichni tykáme.“

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)