Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Chytrá Horákyně: Fruitisimo a fascinace pestrostí světa

Společnost Fruitisimo nabízí harmonizovanou vodu. Jednu přes horský křišťál, jinou přes ametyst. Neexistuje studie, která by objasňovala, jak přesně je ta voda harmonizovaná, ale Kleopatra si ve víně rozpouštěla i perly, tak proč ne.

Fascinuje mě pestrost světa. Pokaždé, když už si myslím, že jsem objevil největší kravinu – například harmonizátor vody ve tvaru malého akvária plného křišťálů a ametystů -, tak někdo vymyslí kravinu ještě větší.

Nedávno jsem například ve Wine Food Marketu objevil věc, která mě hned zaujala – desku z růžové himálajské soli, velkou jako plech do trouby. Slouží k tomu, že se dá na plotnu a grilují se na ní steaky. Stojí šest a půl tisíce a výhodou je, že prý při grilování steaky i osolí, vysvětloval mi prodavač. Nechtěl jsem vypadat jako buran a neptal jsem se, v čem je to lepší, než když steak posolím sám.

Reklama
ČEZ

A nejhorší je, že si musím přiznat, že bez desky z himálajské soli a bez harmonizované vody si připadám jaksi nevybavený.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)