Reklama
Megaboard

Češi dbají na zdraví, ne však o módu

Tento týden se podíváme na to, jak o sebe pečuje česká on-line populace. Každému respondentovi se zobrazila sada výroků, u nichž měl vyznačit, do jaké míry ho dané tvrzení vystihuje.

Tři čtvrtiny lidí uvedly, že je vystihují výroky „Pečuji o své zdraví“ a „Dělám všechno pro to, abych vypadal/a dobře“. Častěji takto odpovídaly ženy než muži. Lidé nad 45 let častěji než mladší uváděli, že pečují o své zdraví. Mladší se zase více označili, že dělají vše pro to, aby vypadali dobře. Rozdíly v odpovědích podle věku nejsou tak velké jako podle pohlaví.

Přibližně každý druhý respondent souhlasil s tvrzeními „Dbám na správnou životosprávu“, „Alespoň jednou týdně sportuji nebo cvičím“ a „Vyhýbám se stresu a nervozitě“. Životosprávu řeší častěji ženy než muži, sport více lidé do 35 let než starší, ačkoliv i ve skupině 55-60 let je 40 procent cvičících. Stresu a nervozitě se více vyhýbají lidé nad 45 let než mladší.

Každý třetí člověk uvedl, že sleduje módní trendy a rád nosí módní doplňky. Módou více žijí ženy a mladí ve věku 18-24 let.

Snapshots je unikátní on-line systém k rychlému získávání aktuálních informací z trhu. Data jsou zjišťována pravidelně každý měsíc na reprezentativním panelu internetové populace ČR na vzorku 500 lidí ve věku 18-60 let. V případě zájmu o bližší informace napište na [email protected].

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále