10. Zlaté pero za nejlepší slogan míří do Kaspenu

Sdružení Creative Copywriters Club (CCC) vyhlásilo vítěze 5. ročníku soutěže reklamních textů Zlaté pero 2016. Vítězem je Daniel Friš z agentury Kaspen/Jung von Matt, který navrhl slogan Jen trouba upeče štrúdl pro cider Somersby z portfolia Budějovického Budvaru. Druhá příčka patří insight typografické kampani portálu Jobs.cz od agentury Outbreak. Třetí místo získal headline loňské kampaně festivalu Prague Pride Všichni jsme stejně teplí. Autorem této kampaně byl kreativní tým agentury Made by Vaculik. Do letošního ročníku bylo přihlášeno 34 prací. Klub copywriterů se prostřednictvím vlastní soutěže snaží vyzdvihnout práce s vysokou přidanou hodnotou psaného slova. Otevřená je i pro nečleny CCC.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Náborové kampaně
Chatbot

MAM Exkluzivně v časopise

Radim Svoboda
Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia