Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

10. Zlaté pero za nejlepší slogan míří do Kaspenu

Sdružení Creative Copywriters Club (CCC) vyhlásilo vítěze 5. ročníku soutěže reklamních textů Zlaté pero 2016. Vítězem je Daniel Friš z agentury Kaspen/Jung von Matt, který navrhl slogan Jen trouba upeče štrúdl pro cider Somersby z portfolia Budějovického Budvaru. Druhá příčka patří insight typografické kampani portálu Jobs.cz od agentury Outbreak. Třetí místo získal headline loňské kampaně festivalu Prague Pride Všichni jsme stejně teplí. Autorem této kampaně byl kreativní tým agentury Made by Vaculik. Do letošního ročníku bylo přihlášeno 34 prací. Klub copywriterů se prostřednictvím vlastní soutěže snaží vyzdvihnout práce s vysokou přidanou hodnotou psaného slova. Otevřená je i pro nečleny CCC.

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)