10. Datart si v tendru z devíti agentur vybral I’m PR

Prodejce elektroniky a domácích spotřebičů Datart si ve výběrovém řízení na poskytování PR služeb, kterého se účastnilo celkem devět subjektů, vybral agenturu I’m PR. Spolupráce bude zahájena od května a agentura se kromě témat spojených s elektronikou zaměří na další zviditelnění klienta v segmentu kompletních kuchyňských studií a kvalitní pražené zrnkové kávy. „Obojí bude totiž hrát stále větší roli v nabídce našich prodejen,“ říká mluvčí Datartu Iva Pavlousková. I’m PR založili loni bývalý ředitel komunikace Vodafonu Mirek Čepický a novinářka Aneta Petroušková. K jejich klientům patří investiční skupina Miton nebo lídr v poskytování sportovních výsledků Livesport.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia