Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

10. Datart si v tendru z devíti agentur vybral I’m PR

Prodejce elektroniky a domácích spotřebičů Datart si ve výběrovém řízení na poskytování PR služeb, kterého se účastnilo celkem devět subjektů, vybral agenturu I’m PR. Spolupráce bude zahájena od května a agentura se kromě témat spojených s elektronikou zaměří na další zviditelnění klienta v segmentu kompletních kuchyňských studií a kvalitní pražené zrnkové kávy. „Obojí bude totiž hrát stále větší roli v nabídce našich prodejen,“ říká mluvčí Datartu Iva Pavlousková. I’m PR založili loni bývalý ředitel komunikace Vodafonu Mirek Čepický a novinářka Aneta Petroušková. K jejich klientům patří investiční skupina Miton nebo lídr v poskytování sportovních výsledků Livesport.

Reklama
MMcite
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)