Firemní noviny nebo obecně média na klíč se mohou stát důležitým sdělovacím prostředkem v regionech. Potvrzuje to třeba vysoká popularita měsíčníku Kraj Vysočina, který vydává společnost R Media. Vychází v nákladu 224 tisíc kusů, a když některému odběrateli nepřijde do schránky, neváhá podat písemnou stížnost vedení kraje i vydavateli. Z pohledu nákladu je dokonce největším českým měsíčníkem vůbec, konkurovat mu mohou jen různé časopisy s recepty (o padesát tisíc výtisků za ním zůstává i magazín Blesk Vaše recepty).
A podobnou zkušenost mají třeba v Táboře, kde R Media vydává měsíčník Noviny táborské radnice. Obsahem jde o klasický městský zpravodaj, což vazbu na region ještě posiluje. Sepětí média s místním děním vytváří ideální podmínky i pro inzerenty. Distribuce je přitom zaručená, na Vysočině i v Táboře totiž chodí čtenářům noviny zdarma přímo do schránek.
Typičtějším firemním médiem v portfoliu R Medie je třeba AWT Kompas pro logistickou společnost Advanced World Transport anebo týdeník Horník vydávaný pro firmu OKD. Ten má dokonce i jednu stránku v polštině a v roce 2013 si odnesl ocenění Zlatý středník. Navzdory své periodicitě nemá Horník za cíl konkurovat zavedeným regionálním médiím, ale podporuje komunikaci se zaměstnanci, jejich rodinami i bývalými kolegy. Odráží tedy především dění v oboru.
Silným segmentem pro R Medii jsou výroční zprávy. Naposledy je připravila pro Škodu Auto, Penzijní společnost České pojišťovny nebo Povodí Vltavy. Vytváří i nefinanční reporty (GRI) včetně jejich interaktivní podoby.
Zdroj: Archiv R Media