Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Kateřina Borovanská: Na firemním obsahu se projevují synergie

Už potřetí si letos přeberou ceny vítězové soutěže Fénix content marketing. Jarní vyhlašování bude ve futuristickém duchu a uskuteční se 4. května v multiplexu Cinema City na pražském Andělu. Pořadatelka soutěže Kateřina Borovanská slibuje, že se ceny na dotyk rozsvítí a společně poskládají nápis future – budoucnost.

Čím překvapily letošní přihlášky do Fénixe?

Není to přímo překvapení, spíš radost. Já i porotci jsme museli uznat, že zpětná vazba z minulého ročníku se u nejedné práce pozitivně promítla do kvality znovu přihlášených projektů v roce letošním. Soutěžící svou propagaci rozvíjí. Je hezké sledovat inovaci, design a efektivitu využití tak skvělého nosiče, jako je firemní médium. Hledání kvality na českém trhu ostatně bylo jedním z hlavních motivů vzniku soutěže Fénix content marketing. A pokud bych měla vypíchnout nějaký trend, tak obrazová výbava kraluje, nedočítavost se prohlubuje, tudíž se i texty krátí.

Reklama
Know

Potvrzuje zpracování a celkové pojetí přihlášených médií konec ekonomické krize?

Sleduji navyšující se důvěru k tvorbě contentmarketingové strategie. Zadavatelé vnímají hodnotu loajality svých klientů, neskutečnou efektivitu firemního obsahu v souvislosti s retencí zákazníka. I díky tomu šetří a mohou své aktivity rozvinout. Sleduji snahu o recyklaci a užívání synergie ve tvorbě firemního obsahu. Fantastickou práci za poslední rok předvádí mixem komunikačních kanálů mnoho přihlašovatelů (například Zoot, Vodafone nebo KPMG).

Tématem letošního ročníku je budoucnost. Je u firemních médií vidět posun od tradičního zpracování k on-line formátům?

Myšlenka konceptu Future vychází ze změny mezilidské komunikace nástupem technologií (iPad v roce 2011, boom smartphonů, mobilní aplikace a další). Tím vším se zásadně proměňuje konzumace obsahu a možnosti firem oslovit svoje zákazníky. Souběžně nastupuje i přehlcenost informacemi a vysoká selektivnost na straně druhé. Firmy na tuto příležitost reagují množstvím komunikačních kanálů – spíše tedy rozpažením než odklonem od tradičního tisku. Ten stále boduje v důvěryhodnosti. Je vnímán jako nosič hodnoty a vrcholné kvality obsahu.

Na co se můžeme těšit při letošním vyhlašování?

Letošní vyhlášení v sobě spojí prestiž, zábavu a radost vítězů. Těšit se můžete na ceny, které se po doteku lidské ruky rozsvítí. Do budoucnosti vás přenese v roli moderátora Karel Mindless Novotný, brand consultant. Fiat lux – content marketing roste!

Kateřina Borovanská
výkonná ředitelka agentury Freya CZ

Před založením své agentury pracovala například ve společnostech TCB Communication, AMI Communications nebo Hill + Knowlton Strategies. Soutěž Fénix pořádá třetím rokem.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)