Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Chytrá Horákyně: Díky Aeronetům a Ovčáčkům existují různé verze pravdy

V době, kdy postupně přestávají fungovat centralizovaná média, naplno září Foucaultova teze postmoderní pravdy: Pravdou je v postmoderně pouze to, co je za pravdu uznáno mým já.

Reklama je dokonalou ilustrací této teze. V jednom reklamním bloku se mohou vyskytovat dvě nejlepší auta na světě zároveň nebo tři absolutně nejvýhodnější půjčky! Dnes díky Aeronetům a Ovčáčkům existují různé verze pravdy i mimo ohraničený reklamní blok. Za těch dvacet let, kdy Hrad navštěvoval dalajlama, zatímco v kuchyních a na vesnických diskotékách hrál Michal David, se tady zkrátka vyvinul zcela odlišný lidský druh se svébytným uvažováním a teď se hlásí o svou pravdu. Existuje verze světa, kde Peroutka je zuřivým nacistou a obdivovatelem Hitlera, a s jinou verzí světa, kde toto celé je nesmysl, soupeří u volební urny. Kdo asi vyhraje?

Reklama
ČEZ
Reklama
Know
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)