V době, kdy postupně přestávají fungovat centralizovaná média, naplno září Foucaultova teze postmoderní pravdy: Pravdou je v postmoderně pouze to, co je za pravdu uznáno mým já.
Reklama je dokonalou ilustrací této teze. V jednom reklamním bloku se mohou vyskytovat dvě nejlepší auta na světě zároveň nebo tři absolutně nejvýhodnější půjčky! Dnes díky Aeronetům a Ovčáčkům existují různé verze pravdy i mimo ohraničený reklamní blok. Za těch dvacet let, kdy Hrad navštěvoval dalajlama, zatímco v kuchyních a na vesnických diskotékách hrál Michal David, se tady zkrátka vyvinul zcela odlišný lidský druh se svébytným uvažováním a teď se hlásí o svou pravdu. Existuje verze světa, kde Peroutka je zuřivým nacistou a obdivovatelem Hitlera, a s jinou verzí světa, kde toto celé je nesmysl, soupeří u volební urny. Kdo asi vyhraje?