Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

8. Leoše Mareše zastupuje na sítích Blog Media

Oblíbeného rozhlasového a televizního moderátora Leoše Mareše začala na sociálních sítích zastupovat agentura Blog Media. Stojí například za myšlenkou jeho nedávných přímých přenosů na Facebooku a Periscopu, kdy svým fanouškům zprostředkoval třeba zákulisí a atmosféru Plesu v Opeře. „Zatím mám svoje diváky, ale není to masovka,“ připouští Mareš. „Kdybych během přímého přenosu získal 200 tisíc diváků, tak by v tu chvíli šlo o zcela přímou konkurenci televize,“ dodává moderátor. Mareš je jednou z osobností, které chce agentura použít pro novou nabídku mediálních kampaní. Na Instagramu ho sleduje přes 234 tisíc odběratelů a také na českém Twitteru se s téměř 123 tisíci fanoušků řadí mezi nejsledovanější tuzemské účty jednotlivců. Facebookovou stránku Leoš Mareš Live odebírá přes 18 tisíc lidí.

Mareš je nadšeným uživatelem sociálních sítí, vysílal na nich ze své postele, z dovolené i z Plesu v Opeře.

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)