Oblíbeného rozhlasového a televizního moderátora Leoše Mareše začala na sociálních sítích zastupovat agentura Blog Media. Stojí například za myšlenkou jeho nedávných přímých přenosů na Facebooku a Periscopu, kdy svým fanouškům zprostředkoval třeba zákulisí a atmosféru Plesu v Opeře. „Zatím mám svoje diváky, ale není to masovka,“ připouští Mareš. „Kdybych během přímého přenosu získal 200 tisíc diváků, tak by v tu chvíli šlo o zcela přímou konkurenci televize,“ dodává moderátor. Mareš je jednou z osobností, které chce agentura použít pro novou nabídku mediálních kampaní. Na Instagramu ho sleduje přes 234 tisíc odběratelů a také na českém Twitteru se s téměř 123 tisíci fanoušků řadí mezi nejsledovanější tuzemské účty jednotlivců. Facebookovou stránku Leoš Mareš Live odebírá přes 18 tisíc lidí.
Mareš je nadšeným uživatelem sociálních sítí, vysílal na nich ze své postele, z dovolené i z Plesu v Opeře.