6. Tchibo si na sociální sítě vybralo Bubble

Společnost Tchibo Praha si pro komunikaci na sociálních sítích v Česku a na Slovensku vybrala obsahovou agenturu Bubble, která zvítězila v tendru, jehož se zúčastnilo celkem osm subjektů. „Bubble zvítězili díky přesnému vhledu do cílové skupiny. Prokázali, že vědí, kdo jsou naši zákazníci, jak žijí a co chtějí od Tchiba jako od značky. Dokázali skloubit tyto potřeby s inovativním přístupem k sociálním sítím,“ říká Adriana Šnajdrová z Tchiba. Bubble má na starosti tvorbu obsahu a správu pro tři hlavní sítě Tchiba, kterými jsou Facebook, Instagram a Twitter. Za první týdny spolupráce se podařilo zvýšit počet prokliků na e-shop o 120 procent, celkový počet lajků, komentářů a sdílení se zvedl o 30 procent.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Náborové kampaně
Chatbot
Sluha

MAM Exkluzivně v časopise

Martin Smejkal
MAM class Triad
Sedita kampaň
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia