6. Tchibo si na sociální sítě vybralo Bubble

Společnost Tchibo Praha si pro komunikaci na sociálních sítích v Česku a na Slovensku vybrala obsahovou agenturu Bubble, která zvítězila v tendru, jehož se zúčastnilo celkem osm subjektů. „Bubble zvítězili díky přesnému vhledu do cílové skupiny. Prokázali, že vědí, kdo jsou naši zákazníci, jak žijí a co chtějí od Tchiba jako od značky. Dokázali skloubit tyto potřeby s inovativním přístupem k sociálním sítím,“ říká Adriana Šnajdrová z Tchiba. Bubble má na starosti tvorbu obsahu a správu pro tři hlavní sítě Tchiba, kterými jsou Facebook, Instagram a Twitter. Za první týdny spolupráce se podařilo zvýšit počet prokliků na e-shop o 120 procent, celkový počet lajků, komentářů a sdílení se zvedl o 30 procent.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk