Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

6. Tchibo si na sociální sítě vybralo Bubble

Společnost Tchibo Praha si pro komunikaci na sociálních sítích v Česku a na Slovensku vybrala obsahovou agenturu Bubble, která zvítězila v tendru, jehož se zúčastnilo celkem osm subjektů. „Bubble zvítězili díky přesnému vhledu do cílové skupiny. Prokázali, že vědí, kdo jsou naši zákazníci, jak žijí a co chtějí od Tchiba jako od značky. Dokázali skloubit tyto potřeby s inovativním přístupem k sociálním sítím,“ říká Adriana Šnajdrová z Tchiba. Bubble má na starosti tvorbu obsahu a správu pro tři hlavní sítě Tchiba, kterými jsou Facebook, Instagram a Twitter. Za první týdny spolupráce se podařilo zvýšit počet prokliků na e-shop o 120 procent, celkový počet lajků, komentářů a sdílení se zvedl o 30 procent.

Reklama
Abovalve
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)