Deník Blesk, který vydává skupina Czech News Center (CNC), si denně přečte víc než milion lidí. Následuje MF Dnes mediálního domu Mafra se 636 tisíci čtenáři a Právo vydavatelství Borgis, které čte 303 tisíc lidí. Vyplývá to z výzkumu Media projekt v období druhého pololetí roku 2015. Ten realizují agentury STEM/MARK a Median pro Unii vydavatelů.
Celkem 630 tisíc čtenářů na vydání má Deník – síť regionálních titulů vydavatelství Vltava-Labe-Press, jež od loňského roku patří do mediálního portfolia skupiny Penta. Největší nárůst mezi celostátními deníky zaznamenaly Sport a Aha!, které vydává CNC. Sport si v denní čtenosti polepšil o 11,2 procenta a dosáhl mety 277 tisíc čtenářů. Aha! si polepšilo mírně, o 1,7 procenta na 245 tisíc.
Bezplatné celostátní deníky Metro a E15 zaznamenaly meziročně mírný pokles. Metro (Mafra) si přečetlo 451 tisíc lidí (-3,8 procenta) a E15 Mladé fronty 74 tisíc. Velmi se dařilo bezplatnému týdeníku 5plus2, který rovněž vydává Mafra. Oproti loňskému roku si polepšil o 17 procent a aktuálně jej čte 964 tisíc čtenářů.
V segmentu zpravodajských časopisů měl největší čtenářskou skupinu týdeník Reflex, jehož vydání si přečte 232 tisíc lidí, byť jeho meziroční čtenost poklesla o 14 procent. Naopak dařilo se Respektu. Týdeník, který vydává společnost Economia, zaznamenal meziroční nárůst čtenosti o 9,5 procenta na současných 162 tisíc.
Mezi ekonomickými tituly ve čtenosti dominovala česká mutace měsíčníku Forbes, jehož vydání čte více než 100 tisíc lidí (nárůst o 13,5 procenta).
Nejčtenějším suplementem je TV Magazín, který je vkládán do Deníků, Magazínu Šíp a Týdeníku Květy. Čte ho 1,24 milionu lidí.
Nejméně jeden deník si podle výzkumu přečetlo 64 procent české populace mezi 12-79 lety. Čtenářem alespoň jednoho tištěného časopisu je 82 procent Čechů. Tiskové tituly nečte pouze každý desátý obyvatel.