Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Nejčtenějším deníkem v Česku je stále Blesk. Nejvíce čtenářů přibylo meziročně Sportu

Deník Blesk, který vydává skupina Czech News Center (CNC), si denně přečte víc než milion lidí. Následuje MF Dnes mediálního domu Mafra se 636 tisíci čtenáři a Právo vydavatelství Borgis, které čte 303 tisíc lidí. Vyplývá to z výzkumu Media projekt v období druhého pololetí roku 2015. Ten realizují agentury STEM/MARK a Median pro Unii vydavatelů.

Celkem 630 tisíc čtenářů na vydání má Deník – síť regionálních titulů vydavatelství Vltava-Labe-Press, jež od loňského roku patří do mediálního portfolia skupiny Penta. Největší nárůst mezi celostátními deníky zaznamenaly Sport a Aha!, které vydává CNC. Sport si v denní čtenosti polepšil o 11,2 procenta a dosáhl mety 277 tisíc čtenářů. Aha! si polepšilo mírně, o 1,7 procenta na 245 tisíc.

Bezplatné celostátní deníky Metro a E15 zaznamenaly meziročně mírný pokles. Metro (Mafra) si přečetlo 451 tisíc lidí (-3,8 procenta) a E15 Mladé fronty 74 tisíc. Velmi se dařilo bezplatnému týdeníku 5plus2, který rovněž vydává Mafra. Oproti loňskému roku si polepšil o 17 procent a aktuálně jej čte 964 tisíc čtenářů.

Reklama
ČEZ

V segmentu zpravodajských časopisů měl největší čtenářskou skupinu týdeník Reflex, jehož vydání si přečte 232 tisíc lidí, byť jeho meziroční čtenost poklesla o 14 procent. Naopak dařilo se Respektu. Týdeník, který vydává společnost Economia, zaznamenal meziroční nárůst čtenosti o 9,5 procenta na současných 162 tisíc.

Mezi ekonomickými tituly ve čtenosti dominovala česká mutace měsíčníku Forbes, jehož vydání čte více než 100 tisíc lidí (nárůst o 13,5 procenta).

Nejčtenějším suplementem je TV Magazín, který je vkládán do Deníků, Magazínu Šíp a Týdeníku Květy. Čte ho 1,24 milionu lidí.

Nejméně jeden deník si podle výzkumu přečetlo 64 procent české populace mezi 12-79 lety. Čtenářem alespoň jednoho tištěného časopisu je 82 procent Čechů. Tiskové tituly nečte pouze každý desátý obyvatel.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)